the real me

Friday, November 13, 2009

pisau cukur!! woott woottt!!

the next day after watched the 2012, aku kua lg. kali ni lepak pavilion plak. lupa plak nak mention. yg 2012 tu tgk kat mid.( nk jugak bitaw kan ) ahh!! sukati ar. blog aku. kau ape kesah?? huhu.... grk dr rumah dgn irma, tp irma turun serdang. aku pon teruskan perjalanan ke kl central nak meet up dgn syg2 ku banti n wani. tp cakira takdok. tgh finals!! hahaha.. ape la babe. kitorg dah habes dahhh!! hahahha... jahat gila!!

dah smpai pavi tu gi beli ticket dulu. kitorg beli yg pkl 210 nye. smpai pon da 12 lebeh kot. pastu g lunch kat food court. aku mkn mun yee mee!! masa g mid pon mkn sizzling chicken mushroom yee mee. hari ni pon yee mee gak. takpelahhh. xtaw nk mkn ape dah. pdhal byk je choices. huhu.. xpe2 next time mkn lain ok?? =) yg si wani plak duk kabut nk mkn mcm cina sblah tu. nak taw x cina tu mkn ape? cakoi dgn bubur nasi! cakoi cicah dgn bubur nasi! aku pon tak penah mkn mcm tu. cakoi n bubur nasi ye la slalu mkn tp x pernah makan cakoi yg deep ( camni eh eja? ) in bubur nasi!! hayyooo... pon boleyyy la!! dah la si wani cari tu je 3 kali tak jumpa2. last2 ada resit cina tu beli kat mana so dia kata 'ha you taou kat ne' aku ckp la g la cari. area dpn ke. kejap je lepas nmpk name kedai kat resit tu, wani jumpa gak cakoi n bubur nasi dia tuh








haaa tiup lah kau wani!! hahaha...


pas mkn g surau jap. pastu baru la tgk movie. takde org!! ada la dlm 10 org je.. happy gila!! da la seat best. rugi x baring2 je kat couple seat td.takde orggg!! huhu... pisau cukur ni psl pompuan yg suke nak kikis datuk2 n tan sri2. vvvvvip lah kata kannn. tp yg taaaa boleehhhhh belaaaahhhhh!! an ade dlm tu!! patot la sombong dgn aku skrg kan annn!! kau artis kan skrg!! extra pon extra laaa. bkn stakat skali dia ada, bekali2 gak ar aku nmpk kau. kate hemmmsemmmm!!! huhu....

oh my dior ( more to oh my dear )
oh my gucci ( more to oh my God )
oh my prada, oh my louis vuitton

gedik gilaaaa!! hayaaaaa!! hahahah... tp best2! 'bella', 'intan' n 'faqir' anda semua bloody hottt ok!! sgttt!! huhu... 4 n half stars la utk movie ni! hahahha


lepas movie g mane eh?? jap lupa laa... haaa! nk g beli cupcake chic! tp taknak beli dah sbb taktaw la myb kitorg kenyang ke ape kan... muak!!! hakkktuuuihhhhh!! dah la x cute sgt.... kitorg beli chocofee n tiramisu... ( tak leh add image pulak. tp kalau nk tgk cupcakes tu, kat fb ada.. SEDIH HATI SAYA! ) ayt 'kakak bella'!! hahahaha...

dah beli cupcakes snap pictasss la pulakkkkk!!! itu wajib!! tp pavi dah didecorate utk xmas! pdhal lmbt lg.. tp sumpah cantik decorations dia... x caya g ar tgk sniri... hoho....












No comments:

Post a Comment