the real me

Friday, November 27, 2009

murni

td ym dgn siti irma rosli aka irmo, melur, gummy, atuk.... hahaha... mula2 cite biasa2 je.. pastu irma ajak lepak... aku pon dah mendap gila duk umah.. so aku tanye mak aku aku nk kua lepak jap... setelah disoal siasat dan mintak sedikit dana, maka aku pon berangkatlah ke rumah irma utk mengutipnya... pastu dah kutip xtaw nk lepak mane. sume kuar. hartamas, bangsar, pj, wangsa maju... last2 kitorg lepak kat murni ss2. ramai gila org. nasib ade sit. aku order mozarella cheese nan dgn air I LOVE YOU. haaa. jgn tak caye. kat situ ade air mcm2. i love you, i miss you, pink panther n tah ape tah lagi CHA tu ckp. aku tanye dia xde menu ke. senang skit nk tgk ape yg best. dia kate xde. so aku pon redha. aku order la I LOVE YOU. CHA yg busuk gila babi tu bleh plak dia bantai 'I LOVE YOU TOO'!! pundek dia!! hahahahah... irma order pink panther n carbonara chicken chop. adik aku order carbonara jugak dgn air I MISS YOU. hahaha. comel gila. air I LOVE YOU tu mcm air grape pastu ade buah longan n lemon. sedap jugak. pastu serve dlm balang. bkn la balang kuih tp mcm balang prego tu. jar. adik punye air yg I MISS YOU tu mcm tropical breeze kat Manhattan Fish Market nye. mcm sprite campur tropical nye cordial pastu ade longan, nata de coco n lemon jugak. irma nye air tu xsure la plak. mcm fruit punch pon ade. irma kate rasa pisang n nenas. SUMEEEE sedappppppp!!! nyummm nyummm. tp aku n adik mkn tak hbs. so kitorg bungkus. portion dia mmg utk 2 org mkn. so, worth it la dgn harga dia. irma bantai order fries pulokkkk. aku tgk adik aku yg bantai hbs kan. bgs dik! thumbs up! kau mmg MAJLIS PERBANDARAN KAJANG sungguh! hahahahhaha...pastu irma leh bantai, muka CHA tu mcm NAIM cha! hahaha.. aku tgk skali pon ade gak laaa. hahaha... igt kan naim yg part time tp takk!! wakakakak. irma hang mmg bongok!! pastu hari ni kan birthday bella!! igt nak ajak bella lepak skali. leh celebrate. tp bella baru blk dr klia amik abg J! hahahahah... takpe, kat muadzam kita celebrate ok ipin!! opah cyg ipin n rindu ipin sgt2!!! =(

No comments:

Post a Comment